Потребителски вход

Запомни ме | Регистрация
Постинг
08.07.2008 00:49 - salvation
Автор: tanque Категория: Лични дневници   
Прочетен: 5771 Коментари: 7 Гласове:
0

Последна промяна: 08.07.2008 00:55


Виждах я в огледалото. Не исках да я гледам, но погледът ми все натам отиваше. Вратата на гардероба зееше отворена и бялата рокля се виждаше в дъното му. 
В сумрака на стаята дори не изглеждаше, че е бяла, а смътно преливаше в гълъбово.

Трябваше да я изхвърля... 
Или още по- добре – да я изгоря. 
Да не бях си я вземала обратно. Огън ми гори душата като я погледна. Все ме тегли да я облека и да сe запилея в горите.
 Да не се връщам.

Отказа се от нея, нали се отказа, не я гледай сега...

Не съм се отказала, щом още я пазя, значи не съм. 

На него показа ли я? Той нали знае...

Знае. И пак ме иска, нищо, че съм такава.

Чудна работа, знае и пак иска да те види в нея. Не знае ли, че повече няма да те види...

Знае, ама такива са мъжете – все искат непостижимото. Искат да задържат в ръце пясъка от пустинята, водата от морето, птиците от небето...

Не я гледай! Да не я беше оставяла, като толкова искаш.

Като знам, че я имам още  и че мога пак да я сложа... като последен изход...

Това си е самоубийство.

Не, това е свобода!

Нали не си го избирала това, нали искаше да имаш избор...Нали затова я остави там.

Да...но нали мога сега да избера...

Но... така може да го загубиш...

Може би,...а може и да спечеля... Все пак е самодивска роба...






Гласувай:
0



Следващ постинг
Предишен постинг

1. tanque - ***
09.07.2008 17:07
Знам, Силве, не че обичам да се измъчвам сама, опитвам се да не го правя,наистина:)
цитирай
2. blueneo - ***
10.07.2008 20:57
...съгласен съм с ketbaloo ... защо просто не кажеш ...баста...
;)
цитирай
3. jones - А какво стана...
30.07.2008 11:43
... с даскалъка? :) Реши ли се проблемът или не?
цитирай
4. zorro998 - ти сииии ...
02.08.2008 08:18
просто я сгъни за да не я гледаш.
хем я имаш, хем не я виждаш.
няма толкова да боли.
струва ми се.
цитирай
5. tanque - ***
02.08.2008 18:50
Jones, почивам си, лято е, наесен може би пак...

zorro, щеше да е твърде лесно, ако простоможех да я сгъна...:)
цитирай
6. zorro998 - моля тее
03.08.2008 23:08
моля тее, бъди силна. и романтична също. ти, обаче си достатъчно романтична според мен ;)
цитирай
7. viki11 - Това е съществен момент, избираш, ...
26.02.2009 13:22
Това е съществен момент, избираш, да загубиш ... или да не го загубиш. Т.е. колко ти пука за него. Добре е предаден момента на оценяване на приоритетите.
цитирай
Вашето мнение
За да оставите коментар, моля влезте с вашето потребителско име и парола.
Търсене

За този блог
Автор: tanque
Категория: Лични дневници
Прочетен: 571351
Постинги: 120
Коментари: 601
Гласове: 14069
Блогрол