Потребителски вход

Запомни ме | Регистрация
Постинг
30.06.2008 21:33 - cobarde
Автор: tanque Категория: Лични дневници   
Прочетен: 2389 Коментари: 0 Гласове:
0

Последна промяна: 30.06.2008 21:40


Страх те е. Толкова те е страх да ме погледнеш в очите, че започваш да ме измисляш.

Не съм аз. И не съм там.

И никога не съм била. Докога ще надничаш в очите на всяка срещната...

Не са зелени, казах ти. Само понякога позеленяват, като ми е тъжно и плача.  И кафяви не са, не винаги – само когато съм добричка и гальовна.

Ако видиш златните точици в очите ми – да знаеш, че съм влюбена.

Сега пак ще хукнеш да ме търсиш, нали...

Страхливец...

Страх те е какво ще кажа, ако...






Гласувай:
0



Следващ постинг
Предишен постинг

Няма коментари
Вашето мнение
За да оставите коментар, моля влезте с вашето потребителско име и парола.
Търсене

За този блог
Автор: tanque
Категория: Лични дневници
Прочетен: 572615
Постинги: 120
Коментари: 601
Гласове: 14069
Блогрол