Потребителски вход

Запомни ме | Регистрация
Постинг
27.06.2008 14:40 - лично
Автор: tanque Категория: Лични дневници   
Прочетен: 5646 Коментари: 10 Гласове:
0

Последна промяна: 27.06.2008 14:50


...ограничаване на бюджета... икономии...съкращаване на разходите...подпиши се тук... не се притеснявай, на 15-ти септември пак ще те назначи,  това е само за лятото...и аз бях така миналата година...дай си телефона, да държим връзка...не е лично, не го мисли...не, че е недоволна от теб, виж  още колко колеги съкращава... това е то - делегиран бюджет...никой не е застрахован...

Не ми пука, повтарям си го, но това не ми помага изобщо. Пак се чувствам толкова зле при мисълта, че пак ми предстои същото ходене по мъките, търсенето на нова работа не е сред любимите ми за правене неща... И ми пука, и то много.
Не е лично...

Свикнала съм да приемам всичко лично - защото се случва на мен, как няма да е лично.
Обидно ми е, когато става по административен и бюрократски път. Когато ми го казва посредник, който няма нищо общо с решението. Когато гледат на теб като на предмет, инструмент, а не като човек, който има емоции, чувства и някакви нужди. И това го прави някой, който само преди десетина дни каза - Колеги, не влагайте толкова емоции, не си причинявайте сами допълнителен стрес... Колко лицемерно...
Място не мога да си намеря сега...

А децата ми подариха днес бели гладиоли... Как да не се разрева...





Гласувай:
0



Следващ постинг
Предишен постинг

1. sis - кофти!
27.06.2008 16:30
Сигурно е за хубаво. Ще си намериш нещо по-добро!

:):):):)

цитирай
2. blueneo - ;)
27.06.2008 16:39
...имаш приятели... ще те подкрепят... ;)
цитирай
3. jones - Много...
27.06.2008 17:19
... съжалявам.
цитирай
4. tanque - ***
27.06.2008 17:24
Благодаря ви:)
Преди малко мярнах нещо по телевизията за учители, които се отказват от професията и щели да търсят друга работа.
Не, че няма да намеря друга работа.
Просто това е което обичам най- много.
цитирай
5. soho - :(
27.06.2008 17:43
Всяко зло за добро.
цитирай
6. jones - Може пък...
27.06.2008 18:02
... да си се отървала, да:

http://ie.youtube.com/watch?v=IXpx2OEWBdA
цитирай
7. desify - ДК:..
27.06.2008 18:47
Ще се справиш, а дано ти попадне и нещо по-добро. Не се знае какво ще ти поднесе съдбата - вярвай, че най-хубавото предстои :) успех, Таничка
цитирай
8. radalia - Напълно те разбирам.
27.06.2008 23:19
Не съм съкращавана, но съм напускала. Вярно, че решението тогава го взех сама. Не е лесно. Бях учител и част от мен продължава да го носи със себе си, дори и в блога. Учителстването е диагноза. Сигурна съм, че знаеш за какво говоря. Ако... ще заприличаш на тях. Неминуемо е. А най-важната в твоя живот си самата ти. Съхрани се!
А винаги ще са влажи очите ни на 24 май и 15 септември, ще знаем кога започва и свършва всеки час... И всичко останало, включително и един букет от бели гладиоли (любимите ми цветя)
цитирай
9. blueneo - ;)
30.06.2008 00:28
...не си сама Луничке ...
http://lunareye.net/images/flowers/white_gladiolus.jpg
http://www.singaporeflowerstore.com/images/715.jpg
цитирай
10. tanque - ***
30.06.2008 21:39
Благодаря ви, страхотни сте:)
цитирай
Вашето мнение
За да оставите коментар, моля влезте с вашето потребителско име и парола.
Търсене

За този блог
Автор: tanque
Категория: Лични дневници
Прочетен: 571360
Постинги: 120
Коментари: 601
Гласове: 14069
Блогрол