Потребителски вход

Запомни ме | Регистрация
Постинг
09.06.2008 15:27 - Мечтая...
Автор: tanque Категория: Лични дневници   
Прочетен: 6122 Коментари: 2 Гласове:
0

Последна промяна: 09.06.2008 15:30


Вятърът да развява косите ми, слънцето да се отразява в очите ми, в краката ми да плискат вълните, разбиващи се върху палубата на яхта, ефирно носеща се по вълните на Карибско море... Най -нежните ръце на света да ме прегръщат...Хоризонт, зад който няма бряг... Залез, който да няма край...
Може и да не е пиратски кораб, може и любимият ми да не е  Джак Спароу, може и да не е Карибско море... Може и без това.

Но ръцете на любимият ми мъж - около мен - и аз, заключена в тази клетка завинаги... Без това не може.


image





Тагове:   мечтая,


Гласувай:
0



Следващ постинг
Предишен постинг

1. rotazia - Тази скромност трябва да се възн...
10.06.2008 07:03
Тази скромност трябва да се възнагради , пожелавам ти сбъдване !
цитирай
2. tanque - ***
10.06.2008 14:40
Благодаря, пожелавам сбъдване и на твоите мечти:)
цитирай
Вашето мнение
За да оставите коментар, моля влезте с вашето потребителско име и парола.
Търсене

За този блог
Автор: tanque
Категория: Лични дневници
Прочетен: 570159
Постинги: 120
Коментари: 601
Гласове: 14069
Блогрол