Потребителски вход

Запомни ме | Регистрация
Постинг
21.05.2008 12:57 - (не)възможна
Автор: tanque Категория: Лични дневници   
Прочетен: 2880 Коментари: 7 Гласове:
0



Не ме търси в чужди лица...
На моята снимка съм черно- бяла.
Нито толкова лоша.
Нито много добра.
Просто трудна за обич.
(Не)възможна... за жалост. :)







Гласувай:
0



Следващ постинг
Предишен постинг

1. viki11 - най-грешно ми се струва
21.05.2008 13:06
сам да определяш, дали си възможен за обич. Отстрани нещата изглеждат различно. И зависи от търсенията на обичащия, не от теб.
Съжалявам, ако мнението ми не те устройва, но е така.
Може да бъдеш с маска на това, което се търси, но то е временна измама. Останалото зависи от другия. Ти просто си, и твоите търсения също са едно от най-съществените неща. Както се казва с право: Важно е дали вървите в една посока. Мисля , че е точно така според моите изследвания.
цитирай
2. viki11 - Даже
21.05.2008 13:08
днес смятах да пусна пост на тази тема. В главата ми е от няколко часа. Както инти спомена, има знаци, и днес имах такъв знак, смятам да пиша, под негово влияние...на знака.
цитирай
3. viki11 - хайдеее...трети коментар
21.05.2008 13:10
Аз , да му се не види, все обичам не(възможни) за обичане. Нямам предвид теб, хи хи, другополови само. Ама се дразня, че все глупости правя.
В едно съм сигурна, обаче, ние си го правим. Ако реша, няма да го правя. Всичко е в главата. Даа, ама дивите ягоди са най-сладки. Ако не умреш от удоволствие!
цитирай
4. tanque - ***
21.05.2008 13:54
Хмм, може би си права:) може пък и аз да го мисля .... може пък заради това да съм сложила скобите;)
цитирай
5. viki11 - може, може, може.....
21.05.2008 18:54
може, може, може.....
цитирай
6. brumbrumm - .
21.05.2008 23:00
възможните за обичане са най-невъзможни, защото са най-неистински. Човек лесно обиква обикновеното, но и лесно свиква без него..
любовта е за лудите, за странните, за невъзмоните. Само за тях е възможна.
цитирай
7. viki11 - Това, че любовта е за лудите е и пъ...
06.06.2008 20:29
Това, че любовта е за лудите е и пълната глупост. Има красива любов. За кого е тя? Може би за точните, които знаят какво искат.
цитирай
Вашето мнение
За да оставите коментар, моля влезте с вашето потребителско име и парола.
Търсене

За този блог
Автор: tanque
Категория: Лични дневници
Прочетен: 572604
Постинги: 120
Коментари: 601
Гласове: 14069
Блогрол