Потребителски вход

Запомни ме | Регистрация
Постинг
19.05.2008 14:32 - (Не)чуплива
Автор: tanque Категория: Лични дневници   
Прочетен: 2089 Коментари: 3 Гласове:
0



Не съм чуплива,
даже  съм от камък,
понякога дори съм от стомана...
сърцето ми отдавна въглен стана
и няма пак да изгоря,
отново ако пламна...
Не съм трошлива,
не върви към мен на пръсти...
но може на ръце да ме поносиш,
да ме прегръщаш докато заспивам,
съня ми с приказка да омагьосаш...

Не ми спестявай
истинските мигове
да дишам и живея на инат.

Да имам всичко и да го изгубя.
Сама съм си най- тежкия палач...
сърцето ми не ме попита искам ли

по време на холера да се влюбя...






Гласувай:
0



Следващ постинг
Предишен постинг

1. rotazia - Просто си страхотна, но, ти си го ...
19.05.2008 14:45
Просто си страхотна , но , ти си го знаеш , нали , даже не чакай коментари ,поздрави от мен !
цитирай
2. viki11 - Не ме изненада поетичната форма, знам, че го можеш,
19.05.2008 14:48
дълбокото чувство. Днес май само това ще чета. И ... прекрасно е. Желанието да бъдеш себе си, да живееш със собствените си грешки. Браво!
Е, как да не го кажа... оставам с усещането, че те познавам.
цитирай
3. tanque - ***
21.05.2008 13:55
Не мога да кажа нищо друго, след такива думи - просто благодаря, че сте тук, че прочетохте, че харесахте:)
цитирай
Вашето мнение
За да оставите коментар, моля влезте с вашето потребителско име и парола.
Търсене

За този блог
Автор: tanque
Категория: Лични дневници
Прочетен: 570133
Постинги: 120
Коментари: 601
Гласове: 14069
Блогрол