Потребителски вход

Запомни ме | Регистрация
Постинг
27.11.2007 00:00 - Пак ме искай
Автор: tanque Категория: Лични дневници   
Прочетен: 1470 Коментари: 0 Гласове:
0



Искай ме!
Гола, боса и влюбена.
В теб.
Вчера в мислите ти изгубена...
В сърцето ти закотвена от днес.
Само ме искай...
Влюбена, гола и боса...
Затвори очи, пий от мен любовта...

Не задавай излишни въпроси..
Само днес ще съм тук и сега.

Пожелай ме сега!
Влюбена, боса и гола...
Да потъна в най- нежния  поглед...
Да изгоря от скрития му огън...
Да потърся изгарящи твоите пръсти
и да искам в нощта да ме галят,
нежно сгушена в теб да потръпвам,
жадни устните ти да ме повалят.

Щом отворя очи да откривам
твоите устни над мене надвесени
Пак ще искам да съм самодива...
Пак светът за мен ще е тесен...






Тагове:   МЕ,


Гласувай:
0



Следващ постинг
Предишен постинг

Няма коментари
Вашето мнение
За да оставите коментар, моля влезте с вашето потребителско име и парола.
Търсене

За този блог
Автор: tanque
Категория: Лични дневници
Прочетен: 572612
Постинги: 120
Коментари: 601
Гласове: 14069
Блогрол